dimecres, 21 de novembre del 2012

Una interessant aportació

Dario, alumne i company vostre de 3r d'ESO, m'ha passat una reflexió interessant sobre la tasca que estem duent endavant a l'hort escolar i que a continuació vos passe: 
"Jo crec que les activitats que estem fent a l'hortet valen la pena perquè ens ensenyen com ho feien més o menys els nostres iaios, quan treballaven al camp de joves, i a més a més és divertida perquè eixim de l'aula, i aprenem a plantar determinades espècies i a com tractar-les, cosa que jo no sabia fins fa uns mesos.
També m'ha agradat molt ajudar als xiquets a plantar les llavoretes i ensenyar-los a utilitzar les eines del camp per a fer els cavallons. Però m'agradaria que també ferem una visita 3r sencer i collirem unes tarongetes, que per cert estàn molt bones, i que ens mostrares ja llestes per a consum les verdures i hortalisses".

Moltes gràcies, Dario. Prenem nota.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada